Baza wiedzy

Każdy nasz Klient może liczyć na doradztwo i bieżące konsultacje.

Poniżej publikujemy kilka artykułów dotyczących planowania i prowadzenia projektów wydawniczych – powstały na bazie naszego doświadczenia i wypracowanych praktyk.


 

Gazetka firmowa – od czego zacząć wydawanie firmowego magazynu?
with Brak komentarzy

We współczesnym otoczeniu biznesowym coraz częściej dysponujesz tymi samymi technologiami i sposobami działania, co konkurencja. Wzrost rentowności Twojej firmy w większym stopniu zależy więc od tego, czego konkurencja na pewno nie ma: od Twojej załogi. Pracownicy świadomi, że są ważną częścią przedsiębiorstwa, z większym zaangażowaniem podchodzą do swoich obowiązków niż ci, … Read More

O czym pisać w gazetce pracowniczej?
with Brak komentarzy

Zwartość merytoryczna magazynu firmowego Twojej organizacji będzie pochodną specyfiki firmy oraz wyników audytu komunikacji wewnętrznej, natomiast praktyka pokazuje, że pewne tematy pojawiają się w gazetce każdej firmy. Są to: informacje dotyczące produktów (nowe produkty, zmiany w procesach produkcyjnych lub sprzedażowych, pozycja naszych produktów na rynku, trendy) … Read More

Przygotowanie raportu do składu – krok po kroku
with Brak komentarzy

Raport pełni nie tylko funkcję informacyjną, ale też wizerunkowo-marketingową: pozycjonuje jego wydawcę jako eksperta w swojej dziedzinie, a autora jako profesjonalnego infobrokera. Nie uzyskasz jednak efektu „wow”, przygotowując raport w Wordzie – niezbędny będzie profesjonalny grafik. Jak z nim współpracować, by skład graficzny przebiegał sprawnie? Określenie założeń dla … Read More